Första inlägget

Nu tänkte jag sätta igång med en massa bloggande. Har du någon gång stött på tanken att du vill dela med dig av något? Till exempel en bra tanke, ett tips eller bilder. Jag har gjort det sååå många gånger på senaste tiden. Därför skapade jag denna blogg :) Ett stort tack till Tanja som hjälpte mig redigera min bloggdesign, har lite småsaker som ska putsas till men det kommer när det kommer :) Jag är ju trots allt "nybörjare".
En anledning till varför jag ville starta en blogg var pågrund av att jag läste boken "Elsas Mode" skriven av Sofi Farhman. En riktigt inspirerande bok måste jag säga! Tänka sig att jag fick till ett boktips i mitt första inlägg, inte dåligt! Hoppas det finns några därute som kommer gilla min blogg =) Nu ska jag dela säng med en varm kropp brevid! Ta det lugnt ute i halkan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

..Jag gillar din blogg!! <3

2011-01-13 @ 18:17:28
Postat av: amanda

Åh vad kul att du har skaffat en blogg, sötis! Det får bli att börja följa den! :) Kram, saknar dig.

2011-01-20 @ 01:21:17
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Vad heter du?
Spara namn & mail?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0