Tankar

Jag ska öppna mina öron nu och lyssna till nya låtar, nya texter och nya melodier. Sedan ska jag leta efter låtar som jag hört förut och låta samma känsla som jag hade då, gripa tag om mig idag. Sakna de gamla tiderna för en stund. Låta tankarna få återuppleva mina bästa minnen från förr.
Ibland undrar jag om låtarna inte är menade för att "lyssna på idag, just nu, när jag mår såhär". Utan för att jag efter några år ska lyssna på dem och för att inte glömma mitt minne som jag hade med låten. Förstår du min tanke?

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Saknar dig Sandra! :( Och jag förstår vad du menar :) <3

2011-02-06 @ 10:54:58
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Vad heter du?
Spara namn & mail?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0